tisdag 18 maj 2010

Picknick

Idag hade jag föreläsningar igen ute på KI i Huddinge. Lottie jobbar på Huddinge sjukhus så vi bestämde oss för att äta lunch. Eftersom vädret var så härligt blev det picknick bakom sjukhuset. Vilken energi man får efter en sådan lunch!

Lottie i scrubs


Mitt högerben gör fortfarande ont så i morgon ska jag till en naprapat. Jag har också fått tips om lågintensiv alternativträning för att öka genomblödningen i musklerna så idag blev det en timmas cykeltur med 1:ans växel i Hagaparken. Hade nog kunnat promenera snabbare. Men parken var fantastisk, kändes som sommar!

2 kommentarer:

  1. Världens sötaste tjejer! Lottie!! Jag är riktigt imponerad!!! Jag har aldrig sett dig i scrubs! WOW!!! Det klär dig!

    SvaraRadera
  2. vilma och katta/syster24 maj 2010 kl. 20:35

    snygg filt.

    SvaraRadera