måndag 17 maj 2010

Halta Lotta

Mitt status just nu är haltande, lyckades sannolikt överanstränga en muskel i låret på gårdagens långpass så det känns inte alls så bra. Satsar på en vilovecka med lite alternativ träning. Fem dagar kvar till Göteborgsvarvet vilket just nu känns lite osäkert, i värsta fall får jag väl gå runt. Men jag tänker positivt och förhoppningsvis är det borta redan i morgon.

Idag har jag varit på föreläsningar i träningskursen jag går på KI. En av föreläsningarna handlade om hur man kan få andra att bli motiverade till någon form av förändring, vilket var väldigt intressant. Efter det blev det scones med Lottie i soffan. Bra måndag helt enkelt, trots haltande.

3 kommentarer:

  1. Hej du! Hoppas verkligen att du blir bra innan Göteborgsvarvet nu! Vila vila vila! Hoppas det går bra med "vår" skoluppgift. Jag tyckler som innan, att de skriver allt så kryptiskt. Kram

    SvaraRadera
  2. Ohh du kan få motivare mig med scones i soffan också!

    SvaraRadera