måndag 24 maj 2010

Konsten om att försöka se livet från den ljusa sidan

Det som hände mig i helgen med ljumsken skulle kunna påverka mig på olika sätt. Jag skulle kunna deppa ihop eller inte. Jag har valt att inte göra det och se det långsiktigt. Det är viktigare att det läker än att jag riskerar att det blir något långvarigt. Alltså vila igen. Idag är det bättre, men jag haltar fortfarande lite så vi får se hur det blir. Jag säger ingenting om Stockholm Marathon, det är helt klart ovisst, men inte omöjligt. Jag försöker intala mig att nu när jag vilar får jag en massa tid till annat, även om jag tror att träning gör att man orkar göra mer.

Idag har jag pluggat och ätit en mysig och god lunch med kära Camilla på Oljebaren. Tack igen för lunchen och peppningen!

Göteborgsvarvet, in action.

3 kommentarer:

  1. Du kommer hinna bli klar för Stockholm Marathon, vila och ät mycket vitaminer :)
    jag vill också äta lunch på oljebaren med er!

    Puss

    SvaraRadera
  2. Ladda med Brämhults blåbärsjuice!

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är Jullan!

    Stor kram
    Matilda Larsson

    SvaraRadera