torsdag 6 maj 2010

Färg i skafferiet

När jag hittade min lägenhet för drygt ett år sedan så var en av de saker jag föll för skafferiet i köket. Och ska jag vara ärlig så tycker jag att utsidan spelar roll, i alla fall när det kommer till matförpackningar. Jag blir glad av alla färger och det är egentligen ingen skillnad i pris på varorna så ett tips från mig är välj färg nästa gång :)

Nu ska jag iväg och köra intervaller med Team Stockholm Marathon, gruppen jag tränar med inför marathon. Ibland är det skönt att springa i grupp för då behöver man inte ens tänka på tempot utan det är bara att följa med. Det jobbiga är när man blir kissnödig eller ett skosnöre går upp, då är det svårt att hänga på.

Foto av mitt skafferi taget av Johanna Hopkins

3 kommentarer:

  1. Oj, vilket drömskafferi! :D Jag är likadan, faller både för insida och utsida så att säga ;)
    (hittade hit via din kommentar hos Miss Agda!)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du tittade in Lisa!

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har i köket! Snyggt och genomtänkt!
    Tack för gratulationerna och det var kul att hitta till din blogg :)
    /Milla

    SvaraRadera