fredag 14 maj 2010

Firande

Gårdagen var hektisk, men rolig. Började dagen med frukostbuffé på Berns veranda med bästa sällskapet. Det är ren vardagslyx med hotellfrukost fast nu var det ju för att fira min inte alltför jämna födelsedag.

Därefter var det dags för kalas hemma hos mig med hela familjen och som alltid lika trevligt och rörigt. Vi har en rätt låg medelålder i min familj vilket gör att det aldrig blir direkt långtråkigt. Tårtan intogs på golvet och i present fick jag den största maskrosbuketten någonsin och nya fina löparskor som jag ska springa Göteborgsvarvet och Stockholm Marathon i. Nu har jag hört att det är bra skor, men ni jag tror att ni förstår att jag också är nöjd med färgen.

På kvällen var det snabbdistans på schemat med Team Stockholm Marathon. Jag kände mig pigg och sprang 7,5 km i 5 min/km-tempo. Tack chokladtårtan för energin. Totalt blev det 11 km. Vissa undrar varför jag springer på födelsedagen, men just nu är det bland det roligaste jag kan tänka mig så därför gjorde jag det. Tack allihopa för fina överraskningar och gratulationer! Jag har så fina vänner och bästa familjen!

Asics Gel-DS Trainer 15.


Trött, men klockan var faktiskt bara 8. Och Hanna när jag har på mig koftan tänker jag på dig. (Hanna bor i Nigeria och är saknad varje dag).

5 kommentarer:

  1. Åhhh! "Vilken snygg kofta" tänkte jag innan jag såg vad du skrivit!! PUSS

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! Du verkar blivit firad ordentligt, skoj! Riktigt fina löparskor du fått. Jag skulle också behöva ett par nya, mina är sönder uppe på, men de höll dagens löparpass också :o). Skönt att skolan varit lugn denna veckan. Kändes som jag behövde lite andrum :o). Vi hörs! Kram Emelie

    SvaraRadera
  3. Åh, låter som finaste födelsedagen! Grattis lite i efterskott, Ska bli så kul att träffa dig igen på onsdag!
    Kram Kram Emma

    SvaraRadera
  4. Hoppas att skorna var sköna.Vilma lär mig att skicka kommentarer just nu.

    SvaraRadera
  5. Ett försenat grattis på födelsedagen! Du har investerat i universums bästa löparskor, du kommer att älska dem! Jag provar mkt olika skor, men DS trainer går jag ALLTID tillbaka till!

    SvaraRadera