söndag 10 oktober 2010

Sweet sunday

Frukost med Elvira och Vilma hos mig, BodyBalance och lunch på Blueberry med Eva, sålt jacka, köpt jacka, långpromenad med Ebba, sökt utbildningar, gjort müsli, tvättat... Och trots detta känns det som om jag inte gjort allt det jag skulle behövt göra. Har en del i skolan just nu, men pluggar bäst när det är stressigt vilket gör att jag lätt skjuter upp det som borde göras.


Jag måste också säga att det är jätteroligt att läsa era kommentarer och att ni tittar in igen! Fråga gärna eller säg till om ni vill läsa om något speciellt.

3 kommentarer:

  1. Vad du än skriver på bloggen så är det kul att läsa! Mkt bilder är roligt, tex på nya vinterjackan! Jag vet att jag inte ska/borde leka med herrelösa hundar, får väl antagligen rabies nu eller nått... Gott med muslie och dumplings! Du har en sådan fin lgh! De borde göra ett repotage till om den! KRAM

    SvaraRadera
  2. blev jackan såld vad kul! prutade hon?:)
    köpte du den som du visade sen eller?
    Bild!

    SvaraRadera
  3. Det blev en ny jacka iaf. Ser fram emot att se den :) Kram Eva

    SvaraRadera