söndag 24 oktober 2010

After work och Alfapet

I fredags var jag, Camilla, Lottie och Johanna på after work. Kvällen var jättetrevlig, men blev senare än vad jag hade planerat, så igår var jag rätt trött och planerade pluggandet gick sådär. Åkte ut till Vaxholm och hängde i soffan, spelade Alfapet och åt godis. Idag har jag därför suttit framför datorn och skrivit på en uppsats som ska in i veckan. Ska hålla föredrag för en klass 10-åringar om hälsosam kost på tisdag så jag har planerat inför det. Det ska bli spännande att se om de kommer att lyssna eller om jag kommer att få sudd i pannan...

I förmiddags var jag på gymmet och tränade styrka och BodyBalance. Skönt att röra sig innan man sätter sig och pluggar. Det blir nog en paus senare med en promenad också.

1 kommentar:

  1. Det är klart ingen kommer kasta sudd i pannan på dig! Kanske i bakhuvudet när du står och skriver på svarta tavlan. Då får du snurra runt och skrika "Vem var det?!" hihi. Det kommer gå strålande!!!! är stolt över dig! Puss

    SvaraRadera