fredag 8 oktober 2010

Roliga dagar

Vad stressigt det är att vara ledig fast roligt. Eftersom jag skulle varit i Portugal denna veckan så har jag haft ledigt, lyx. Igår var jag först på inredningsmässan i Älvsjö. Mässan är helt klart värd att besöka. Även om jag inte köpte så mycket har jag fått ny inspiration till att göra om lite hemma.

Efter mässan var jag och tränade. Jag tränade bröst, triceps, axlar och mage. En halvtimma mage, inte dåligt va?! Har lovat mig själv att skaffa goda vanor denna vecka så nu är planen att fortsättningsvis träna fyra gånger i veckan och en snabb promenad en timma om dagen.

På kvällen mötte jag upp min kompis Sara för att checka in på hotell. Bo på hotell i sin egen stad, det är riktig vardagslyx. Det blev sushi på rummet, häng i bubbelpoolen, godis och te och en god natts sömn i fint manglade hotellakan. Inte varje dag det...

Nu dags för gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar