måndag 21 februari 2011

Måndag morgon

Var på BikramYoga kl 7 i morse. Jag har mått illa de senaste gångerna när jag gått kl 10 så jag tänkte att jag skulle testa om denna tid var bättre. Det kändes riktigt mysigt att gå in i yogastudion när en marschall lyste utanför i mörkret. Passet gick faktiskt bra, skön start på dagen.

Yogaläraren kom fram till mig efteråt och sa att jag utvecklats sen jag började. Jag håller inte riktigt med. När man gått ett tag och börjar göra övningarna rätt så inser man hur lite man kan och hur svårt det faktiskt är ... Men någon nytta för kroppen gör det säkert även om jag inte nuddar med huvudet i golvet eller lyfter benen rakt upp i luften.

Köpte bröd från favoritbageriet Bakery and Spice på vägen hem. Frukost efter träning är kanske det godaste man kan äta.

2 kommentarer:

  1. hihihi nu du nu har jag äntligen full koll på dig :-)

    SvaraRadera
  2. Bra Cami bra! Du finns med på bild om du backar bakåt :) Puss

    SvaraRadera