fredag 4 februari 2011

BikramYoga och skurade golv

Förra veckan gick jag på yogan fem dagar i rad och denna vecka fyra. Idag var den sista gången för denna vecka. Idag kände jag mig så svag i musklerna, t.o.m. den sista andningsövningen som tidigare inte alls varit tung, var tung. Igår däremot kände jag mig superstark och kunde ta i mer än vad jag gjort tidigare. Konstigt det där hur formen varierar. Men det gäller ju egentligen allting, löpning känns ju aldrig likadant det heller.

Nu dags för helg, löpning och middagar står på schemat. Har inlett helgen med att skura golven. Skurade golv gör mig lycklig, fråga mig inte varför.

3 kommentarer:

  1. Bikram yoga har jag ännu inte testat. Måste jag göra, jag gillar ju värme supermycket! Var går du någonstans?

    SvaraRadera
  2. Ducalme, St:Eriksplan. Kan rekommendera det! Bikram utformades av en man som sprang marathon men som blev skadad och fick höra att han aldrig mer skulle kunna springa, men tji fick de. Yogan hjälpte honom tillbaka.

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset, ska provas!!

    SvaraRadera