torsdag 3 februari 2011

Day 11 - My siblings

Jag har två syskon, Katarina född 1966 och Carl Johan född 1969. Själv är jag född 1983 så det är stort glapp till mig, men vi har samma föräldrar. I och med glappet har vi en annorlunda syskonrelation. Deras barn är närmre mig i ålder än vad de är mig vilket gjort att mina syskonbarn står mig nära.

Om jag ska beskriva mina syskon lite kort är Katarina en mycket omhändertagande person som är mån om alla och fördomsfri. Hon är social och skrattar nog mer än genomsnittet.

Katarina och hennes äldsta dotter Elvira. (Foto taget 2005).

(Foto taget 1985)


Min bror Calle kan det mesta, han ritar fantastiska hus och har vunnit SM i stavhopp, men jag har aldrig hört honom skryta. Han är nog den mest ödmjuka personen som jag träffat och jag är en stolt lillasyster.



Nöjd syster som får följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar