söndag 20 februari 2011

Löpning och scones

I dag vaknade jag pigg kl 8 och kände efter att haft några väldigt trötta dagar att det fick vara slut på det. Upp och städade skafferiet och kylskåpet. Kände att det nog var dags för att springa lite längre trots att det här vädret står mig upp i halsen. Tänkte att jag struntar i tempot bara jag springer. Sprang från Råsunda in till Norr mälarstrand och sedan ett varv runt Riddarfjärden. Tror det blev drygt 12 km och tog därefter tunnelbanan hem. Skönt men lite trögt.

Nu har min syster Katta och mina syskonbarn Elvira och Vilma varit och fikat hos mig. Vi åt scones och drack te. Vi bodde grannar tidigare i Gamla stan och då var det lättare att ses. Det är alltid mysigt, men kanske till och med ännu mer nu.

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som kom iväg! För mig blev 7,5 km på löpbandet bara... Ser fram emot vårt nästa långpass :) kram Eva

    SvaraRadera
  2. Det gör jag med! Sällskap är ju faktiskt alltid bättre :)

    SvaraRadera