söndag 6 juni 2010

Revansch för familjen Alm

Idag sprang min systerdotter Vilma och brorsdotter Cornelia minimaran. Båda två duktiga med placeringar jag bara skulle kunna drömma om. Ser fram emot sällskap om sådär tio år. Eller förresten snart. Vilma och jag sprang tre kilometer i våras och jag var sannolikt den mest andfådda redan då.

Cornelia

Vilma

På kvällen åt jag middag med några Portugaltjejer på Vapiano. Adelheid från Oslo och Eva från Stockholm sprang båda marathon igår och sen Anna och Christina. Marathontjejerna såg väldigt pigga ut, ingen pingvingång här inte. Allihopa ska träna inför Stockholm halvmarathon i sommar, och jag kommer också snart, ska bara fixa mitt ben först. Så roligt att se er!

Minnen från Portugal. Vi pallade apelsiner under ett långlopp.

1 kommentar:

  1. Ja, det var verkligen jättetrevligt igår! Mycket löpsnack och trevliga Portugalminnen :) Hoppas benet känns bättre! Kram

    SvaraRadera