onsdag 2 juni 2010

Andfådd = härligt!

Vilan de senaste veckorna har varit rätt jobbig, jag tycker verkligen att jag blir ineffektiv när jag inte kan träna. Igår när jag var hos sjukgymnasten fick jag springa 5 minuter på band i olika hastighet. Och efter det sa jag bara: Vad skönt att bli andfådd! Trodde inte att jag skulle längta efter det och att bli riktigt varm (är normalt sett en isbit med noll cirkulation). Konstigt bara att jag avskyr att sola.

Idag har jag avslutat min träningskurs som fått mig att inse att allt är svårare än vad man tror. I sommar ska jag lägga upp en plan för att få träningen så effektiv som möjligt. Är rädd att lite för mycket nötande nu lett till ljumskproblemet. Men detta efter maran.

Idag har jag varit inne i stan och fikat med min systerdotter Elvira. Vi hängde i Ivar Lo-parken på söder, en gömd pärla!

Elvira

1 kommentar:

  1. oj så lik mamma sin hon blivit, och stor!! herregud nu känner jag mig gammal...

    SvaraRadera