lördag 8 januari 2011

Ljuva lugna lördag

Det blir långt mellan inläggen just nu, ska bättra mig. Det är bara lite för mycket av det mesta just nu.

Jag har valt att inte förlänga mitt vikariat så om tre veckor slutar jag på mitt jobb. Ni såg i mitt tidigare inlägg om sjukhusvården vad jag tycker om sjuksköterskornas situation och jag vill inte jobba kvar och klaga utan istället så visar jag det så här. Som det ser ut nu ska jag istället plugga på heltid (distans) och då bli klar en termin tidigare, redan i sommar. En bra sak med att plugga är att det blir mer tid till träning!

Idag har jag varit ledig, var på ett grymt crosstraining-pass. Inte kom jag ihåg hur jobbigt det var att köra skottkärran när man var liten ... Efter det var jag runt på stan, köpte träningskläder. Visar foto i morgon.

Nu soffan med min favoritchoklad och ny tidning, ljuva lugna lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar