torsdag 27 januari 2011

BikramYoga dag 4

Jag fortsätter med yogan varje dag. Det var helt fullt i rummet idag vilket gjorde att man var tvungen att kolla efter så att man inte slog i den bredvid. Detta gjorde mig rätt okoncentrerad, men antagligen blir man bättre på att bortse från sånt med tiden. Jag lyckades i alla fall gå ner lite djupare i vissa övningar och jag tycker fortfarande att man blir så skönt lugn efteråt.

Efteråt tog jag en sväng till Östermalm. Casall har utförsäljning på Linnégatan 89 B i dag och i morgon och såklart kom jag inte därifrån utan att handla. Köpte två träningstoppar och ett par shorts. Men jag tycker att när man väl tränar har man all rätt att köpa fina träningskläder. Däremot garanterar inte köp av träningskläder att man börjar träna :).

Har varit ledig denna vecka om ni undrar var jag får all tid i från. I morgon jobbar jag kväll och därefter gör jag min sista helg på Södersjukhuset.

Nu crosstraining med Miranda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar