tisdag 2 november 2010

Veckans foto

Min tanke med att varje vecka visa ett gammalt foto är att berätta lite om mig själv eller om någon runt omkring mig. En bild säger mer än 1000 ord. Även om jag inte är någon anhängare av ordspråk stämmer det ganska bra.

Detta foto är taget januari 2009 i Sydafrika. Hanna till höger på bilden bodde då i Johannesburg och jag och Lottie var där och hälsade på. Just denna kväll var vi uppe i bergen och bodde på Leopard Lodge. Vi var ensamma gäster (inte säsong) och de enda vi hörde var babianerna som bodde i närheten. Vi åt middag på en restaurang som låg ute i ingenstans, men som lagade fantastisk mat. Vi satt ute och pratade om livet, om mål och drömmar. En kväll som fastnat i minnet. Foto taget av Lottie i mitten av fotot.

1 kommentar:

  1. Åh! Jullet och Lottie! Vilken glädje det var att hänga med er! Kommer ni ihåg, vi svängde förbi den där ostfarmen och köpte och jag tog tuggor direkt från osten. hahaha jag har alltid varit gruppens glupskaste! Vi lyssnade på Orup i bilen och ni var rädda för att jag körde för fort :) Det är ett minne för livet som ligger i hjärtat. Jag är så glad att ni kom! Älskar er och saknar er!

    SvaraRadera