fredag 19 november 2010

Stressig november

Jag har galet mycket att göra just nu, jobbar mycket, borde plugga mycket, tränar och träffar kompisar. Den här tiden på året som ska vara så lugn och tråkig. För mig har den blivit stressig, men rolig. Jag klagar inte, men det är svårt att hinna med allt som jag vill göra.

Har precis varit på BodyBalance med Eva, skönt efter en vecka som denna. Nu blir det helg med fest och annat roligt. Ska försöka plugga en del och träna. Benet känns bättre och bättre. Tyvärr har jag senaste månaden fått problem med vänster hälsena, har knappt vågat säga det högt, orkar liksom inte med en sak till. Men jag gör 60 tåhävningar varje dag så jag hoppas att det kommer att försvinna lika fort som det kom.

1 kommentar:

  1. Du har mkt nu hör jag! Skönt, då går hösten fort! Duktig med tåhävningar! Syns snart!

    SvaraRadera