fredag 5 november 2010

Födelsedagsmiddag och hurtig fredag

Igår var jag på 30-årsmiddag hos Sara. Väldigt trevligt! Sara är en av få som faktiskt fortfarande firar sina födelsedagar med kalas. Jag försöker också vara en av dem. Det händer väl någonting när man är runt 14-15 år, helt plötsligt hänger det på en själv om man vill bli firad. Och finns det något trevligare att en torsdag i november lysa upp en kväll med 30 tårtljus och massa tjejsnack.

Jag var uppe tidigt idag även om det blev rätt sent igår. Med mitt nya träningsschema gäller det att ligga i på lediga dagar så i morse blev det promenad/löpning 6 km. Därefter cyklade jag iväg till sjukgymnasten i Bromma. Nu har jag laddat med lite godis och ska iväg till gymmet och köra en timma styrketräning och en timma BodyBalance. Och om inte det skulle räcka så ska jag promenera in till gymmet vilket tar ca en timma. I kväll ska jag och Jacob äta tacos och kolla på Idol. Och jag ska nog inte göra så mycket mer idag, räcker kanske med det jag redan skrivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar