måndag 21 mars 2011

Portugal

Igår kom jag hem från en vecka i Portugal. Det har varit helt underbart väder och en mycket lyckad vecka. Tyvärr har jag haft problem med mitt vänstra säte (tidigare har det varit det högra). Jag har blivit behandlad av en naprapat under veckan och det känns en aning bättre. Har inte kunnat springa långt eller fort, men har fått njuta av löpning på stranden på morgonen, styrkepass och av att ligga i en solstol. Det har varit många inspirerande föreläsningar och trevliga människor. Denna typ av semester passar mig perfekt!





3 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Skönt att du fått boosta dig med vårsol!

    SvaraRadera
  2. Hej Julia.
    Vilken trevlig och estetisk blog du har!
    /Peter

    SvaraRadera
  3. Peter: Kul att du kikade in!
    Linnea: Visst är det, snart är det här!

    SvaraRadera