torsdag 9 december 2010

Inte längre skadad, bara otränad

Var idag på återbesök hos ortopeden som i september gav mig diagnosen Piriformis syndrom. Och jag fick det som jag känt själv bekräftat. Jag är bättre, kanske till och med helt bra. Han undersökte mig och jag behövde inte ta en till kortisonspruta som jag hade oroat mig för. Han sa att jag nu kan köra på! Bara en liten detalj, konditionen är inte vad den har varit så det blir tufft men kul! Jag firar självklart dagens glada besked med att springa.

Idag var jag också och fotade för Sats Magasin, jag ska vara med i nästa nummer. Stod i Hagaparken och frös sjukt mycket. Inte för att jag någonsin haft någon längtan, men modellyrket verkar inte vara särskilt angenämt.

Nu plugg. Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten? Ingen aning faktiskt.

1 kommentar:

  1. Skönt! Ser fram emot att springa tillsammans igen. Konditionen kommer snabbt tillbaka :-)

    Kram Christina

    SvaraRadera