onsdag 21 juli 2010

Vinbärspaj

Ledig onsdag. Häng på Resarö med mamma, syster och systerdotter. Vinbärspaj i trädgården.


En uppdatering vad gäller mitt ben. Jag har fortfarande inte kunnat springa, men har inte ont när jag går. Jag har varit hos husläkaren som skickade iväg mig på ett ultraljud som såklart inte visade någonting. Röntgenläkaren tyckte jag var remitterad till fel undersökning, men även för mig som jobbar inom sjukvården, och vet hur det fungerar, har svårt att strida mot läkare. I och med att magnetröntgen är mycket dyrare så är det svårare att få. Men nästa steg blir magnetröntgen, fast jag hoppas förstås att benet läker under tiden jag väntar på att få en tid.

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för benet!

    SvaraRadera
  2. Tack Miranda! Ser fram emot något pass tillsammans i höst!

    SvaraRadera