onsdag 7 juli 2010

Oslagbar onsdag

Idag har jag varit ledig. Fördelen med att jobba helger ibland är att man även är ledig vardagar mitt i veckan. Detta gör att fredagar blir mindre heliga och att man kan längta till vilken veckodag som helst eftersom ledigheten varierar.

Startade dagen med ett pass på gymmet som heter Shape, funktionell styrketräning i grupp. Jag känner mig klen för tillfället, alltså en ännu större anledning att gå dit. Efter träningen åkte jag till Resarö, paradiset för oss som gillar bär. Största delen av dagen har jag hängt i blåbärsskogen. Till middag grillade vi och åt färskpotatis till. Vi har en tradition att den yngsta i familjen får de minsta potatisarna och idag var det jag :) De är typ små som nötter. Nu jordgubbar från trädgården.

1 kommentar:

  1. Härlig tradition :) Hoppas du hade en skön ledig dag, lät som du behövde det i tisdags! Kram Eva

    SvaraRadera